hellokitty33

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 20 september 2013 00:03

Japp, rubriken talar! Jag har köpt extra Diamonds och SC! Glad för det! Nu kan jag boosta igen, yoh! Rikast också heheh! Naj det var ett skämt! xD Tyvärr blev detta är nattinlägg också. Uppz. Idag har ett nytt tema kommit! Jag, personligen tycker inte att det var så jättekul. Vissa kläder var ganska fina, endel snygga klänningar som jag kan göra looks av. Har 176 looks totalt, snart 200!


 


Här är jag, ensam i gallen. Var för drygt 5 minuter sen! xD


 


Vad tycker ni? Säg spontant när ni ser bilden. Tycker det ser lite töntigt ut med alla små bebisdjur. Men alla har ju olika smak och det är ganska tur.


 


Nästan full! För att den ska bli full måste man ha mycket SC och Diamonds! Om man shoppar upp allt försvinner det även där. Jag förstod detta först idag! xD


 


Här är min VIP-look, tog allt i vitt utom håret! Blev nöjd. Kommer aldrig vilja byta nu, man känner sig rik av att se ut sådär, oh ja.


 


Denna köpte jag!!!


Juste... Jag ska troligtvis iväg i helgen, kan bli dåligt uppdaterat, eller bättre hahah, det beror ju på hur kul jag har! xD Tänker ha med mig datorn så jag kan vara på MSP, kommer inte vara mkt men lite. Får boosta stenhårt nästa helg. Neeej... Kom på att jag har ett prov på torsdag... :"(

Sov sött ♥

xoxoxoxoxo Hello Kitty 33

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards