hellokitty33

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

Sovmorgon

Av Hello Kitty 33 - 24 september 2013 08:27

Godmorgon... Är sjukt trött. Har prov snart och måste plugga inför det. Kanske ska vara hemma idag, mår inte så bra. Men... Borde kämpa mig upp ur sängen sen dra till skolan! xD


 


MSP uppdaterades igår. Det laggade sååå mkt så jag kunde inte vara inne. VIP-ikonen ändrades och blev mkt fulare.


 


PLL... #best
- Trött & Random.


 


Level 11 på Aw3som3 :D


 


Jag får fame hela tiden i denna nu! Tack för det! Och tack för att ni ser min serie!


 


Nu är det fler som sett filmerna, tänkte lägga upp detta för två dagar sen men orkade inte. Men om du läser kan du väl kolla? Vore sött, tack.


 


Mixade ihop lite kläder, blev nöjd. Tycker looken blev fin.


 


Ser ni lagget? Titta på hakan! Den är framför huvudet.


 


Hade skitroligt i helgen och fick massa nya vänner! Sen snackade vi på UK-MSP långt in på natten. Hoppas vi gör det igen snart <333


 


xD


 


Jag och moa2@s twin-look. Jag gjorde "bakgrunds-designen", sen utifrån det skapade hon denna look. Ah, så var det.


 


Min nuvarande look!


 


Denna har ändrats för så var det inte innan. Men denna var söt.


 


Fotade alla mina rum. Här är ju trädgården, men har ändrat lite. Har ändrat de andra rummen också, kolla så får du se! xD Glöm inte att klicka på "Love It" för jag vill klara awardet där man ska ha 250 loves på sitt rum! Har över 100 och det är ju tackvare er.


 


Mitt vardagsrum. Nu har mina djur växt!


 


Köket :) Tycker tapeten är grymt fin azzå! xD


 


Och sist och minst - partyrummet! Hahah nej! xD Sist men inte minst* :D Azzå allt är inte förändrat jättemycket, men det är ju värt att kolla tycker jag.


 


Blev kär i denna look *-*


 


Den första som köpte en av mina looks nånsin. Hahah nu ska ni få ha en trevlig "titta-på-mina-bilder-och-läsa-mina-texter-stund". Har lagt upp bilder och skrivit till dem i 12 minuter nu. Detta var sista bilden för denna gång.

Ha det bra Kitty <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Hello Kitty 33 - 4 oktober 2013 00:28

Tjenare alla, hur är läget? Snett? xD Hah hur mår alla läsare? Jag lyssnar på Transformer, den är as grym, iaf två dar' till, jag kommer spela den tills jag tröttnat! Idag kom ett nytt tema på MSP, det var väl ok...       Vad tycker ni? Som...

Av Hello Kitty 33 - 27 september 2013 16:17

ÄNTLIGEN! Fredag!!! Har studiedag på måndag, alltså en extra dag! :D Igår kom ett nytt tema, roligt, men fina kläder och bakgrunder/bakgrund! Dock var inte animeringarna så roliga.        Denna bild är från igår kväll. Jag ser inte ut så läng...

Av Hello Kitty 33 - 21 september 2013 10:53

Tja alla solstrålar! Detta är mitt första inlägg på DAGEN på väldigt lång tid, två veckor, I think. Vad kan man göra denna fina lördagsmorgon? Jag föredrar MSP. Men just nu var det ganska drygt på MSP, mkt lagg och ingen att chatta med. Ikväll kommer...

Av Hello Kitty 33 - 20 september 2013 00:03

Japp, rubriken talar! Jag har köpt extra Diamonds och SC! Glad för det! Nu kan jag boosta igen, yoh! Rikast också heheh! Naj det var ett skämt! xD Tyvärr blev detta är nattinlägg också. Uppz. Idag har ett nytt tema kommit! Jag, personligen tycker int...

Av Hello Kitty 33 - 19 september 2013 00:35

Hej på er! Ja, det är natt. Jag har fått en vana att blogga på nätterna. FEL FEL FEL. Jag borde sova nu, därför blir detta kort. Jag har börjat på ännu en ny serie, denna ska jag hålla fast vid. Tyvärr kommer det nog bara att bli sju delar, eftersom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards