hellokitty33

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 7 september 2013 13:10

Idag vaknade jag ungefär 11:30. Det var ganska sent men jag var uppe länge. Är ganska trött nu. Fameboostern får vänta tills ikväll. Jag funderar på att gå och sova ett tag till. Ni får gärna fråga mig något här på bloggen, jag vill gärna besvara din fråga. Jag ska också börja med en ny serie idag, och jag hoppas att ni kommer se den! Tänk om den skulle komma på HS... Glad jag blivit då! Heheh ja, sen har det väl inte hänt så mkt sen senast jag bloggade.


 


Detta är verkligen irriterande! Det kommer upp tomma vita rutor när man gör film! Jag tror jag ska mejla MSP om problemet, eftersom dem inte verkar lösa det!


 


Jo, juste... Jag försöktegöra en egen header till bloggen. På MSP. Ska nog använda den, det kommer absoulut inte att se bra ut, men den får vara tillfällig. Ha det fint!


// KItty

Av Hello Kitty 33 - 7 september 2013 04:29

Jag har nyss boostat, somnade nästan under tiden heheh! xD Är trött just nu... Vill nog sova snart. Eller så väntar jag en halvtimme till för då öppnas chatten idag, jaop! Dagens MovieStar väljs tidigt idag. Det blir nämligen Rödis! Grattis! Heheh du och jag har känt varandra sen jag började typ och du är underbart skön, puss bror!


 


Här är han, Röd Lök!


 


Blev nöjd med denna look, väldigt nöjd!


 


Samma look i en annan variant. 


 


Det laggade LITE innan... Jag blev ju helt täckt av en svart fyrkant.


 


Känner mig väldigt ståtlig i denna look. Den blev cool.


Jaha, jag har väl inte så mkt mer att säga... Jag ska försöka börja med en NY serie imorn, kul va? Hoppas ni kommer se den, den ska isåfall vara spännande, ruggig, och mkt halloweenstiler i den. Snart trillar mina ögonlockner över ögonen, så det är nog bäst att jag slutar babbla här.

xoxo Kitty

Av Hello Kitty 33 - 7 september 2013 01:09

01:10... Om 50 minuter får jag snurra hjulet på MSP igen. Är ganska trött. Har rensat vänner, tog bort alla vänner som var oaktiva, utom VIP-vännerna. Jag vill inte riskera att förlora celeb-ikonen. Jag postar lite bilder, ha en god natt!


 


Min önskelista. Någon som kan ge mig nåt därifrån? Vet att ingen kommer göra det, men kul att fråga.


 


Såhär många vänner hade jag innan jag började rensa... 310 stycken.


 


Såhär många har jag nu. Bara 290 vänner. Jag tog bara bort 20 stycken.


 


Jag hatar när det står såhär. Det är drygt, åh, vill ju ha fame!


 


Har tjänat ganska mkt fame idag. Orkar nog inte boosta. Isåfall senare. Levlar ju snart. Eller inte...


 


Förlåt för ett drygt inlägg. Jag ska läsa mer bloggar så jag få en rödare tråd i mitt bloggande. Om ni tycker att det börjar bli  halvsegt att läsa allt jag skriver.

Detta blir nattens/kvällens sista inlägg. Så sov riktigt gott allihopa!

Pussar & Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards