hellokitty33

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Level 17

Av Hello Kitty 33 - 10 september 2013 22:15

Hej alla, dåligt uppdaterat idag och igår, sorry. Har haft lite annat för mig heheh! Jag levlade till level 17 allderles nyss, typ för två minuter sen! Tack för de! Hur mår ni alla? Jag mår bra idag, tyvärr har jag haft lite jobbiga kramper och mkt huvudvärk på sistonde, ganska läskigt. Har fixat min biografi som man hittar på min profil i vänstra hörnet högst upp. Blev nöjd, ska fylla ut den ännu mer när jag får lust.


 


Såhär blev den, hihihih. Ni får gärna kommentera vad ni tyckte, det skulle vara kul att få lite kommentarer nån gång.


 


Här är min look, jag blev faktiskt väldigt nöjd!


 


Titta här hur det blev när jag gjorde film! Det gick ju inte att göra, jag fick relogga efter varje sceen jag gjorde! Ska mejla MSP tror jag. Tråkigt att det blev så.


 


Det blev värre... Så såg det ut när jag reloggade. Sen var det nära på att krasha också.


 


Här är en bild på hur det ser ut att vara i level 25, min vän Röd Lök skickade den till mig. Ser ganska tråkigt ut, inget att kämpa för ju! xD


 


Här är min level. Fast nu har jag ju levlat!


 


Ja! Level 17, en ganska STOR dag, eller kväll! xD


 


Ah, bara en random bild på HS, jag skulle bara visa hur när jag var på att levla!


Nu är det dags för Dagens MovieStar!

Idag är Dagens MovieStar en underbar tjej, som har hjälpt mig när jag har haft boost på och som var trevlig mot mig igår när vi chattade i mitt rum! Hon heter Nymphaea, jag hoppas att jag stavade rätt, ett coolt men svårt namn! Ge henne BLÅ autograför för det är hennes favvofärg! xD Var snäll mot henne, hon är jättegullig mot er då.


 


Grattis Nymphaea! Hoppas du ser detta fina vän! ♥


Btw imorn blir det inget bloggande, jag ska iväg och kommer inte vara på MSP heller, kanske lite på appen bara. Sov gott nu alla läsare och ni andra med!

Kram & Godnatt. Kitty

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Hello Kitty 33 - 4 oktober 2013 00:28

Tjenare alla, hur är läget? Snett? xD Hah hur mår alla läsare? Jag lyssnar på Transformer, den är as grym, iaf två dar' till, jag kommer spela den tills jag tröttnat! Idag kom ett nytt tema på MSP, det var väl ok...       Vad tycker ni? Som...

Av Hello Kitty 33 - 27 september 2013 16:17

ÄNTLIGEN! Fredag!!! Har studiedag på måndag, alltså en extra dag! :D Igår kom ett nytt tema, roligt, men fina kläder och bakgrunder/bakgrund! Dock var inte animeringarna så roliga.        Denna bild är från igår kväll. Jag ser inte ut så läng...

Av Hello Kitty 33 - 24 september 2013 08:27

Godmorgon... Är sjukt trött. Har prov snart och måste plugga inför det. Kanske ska vara hemma idag, mår inte så bra. Men... Borde kämpa mig upp ur sängen sen dra till skolan! xD       MSP uppdaterades igår. Det laggade sååå mkt så jag kunde...

Av Hello Kitty 33 - 21 september 2013 10:53

Tja alla solstrålar! Detta är mitt första inlägg på DAGEN på väldigt lång tid, två veckor, I think. Vad kan man göra denna fina lördagsmorgon? Jag föredrar MSP. Men just nu var det ganska drygt på MSP, mkt lagg och ingen att chatta med. Ikväll kommer...

Av Hello Kitty 33 - 20 september 2013 00:03

Japp, rubriken talar! Jag har köpt extra Diamonds och SC! Glad för det! Nu kan jag boosta igen, yoh! Rikast också heheh! Naj det var ett skämt! xD Tyvärr blev detta är nattinlägg också. Uppz. Idag har ett nytt tema kommit! Jag, personligen tycker int...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards