hellokitty33

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 13 september 2013 17:58

Hej babes! Hur är det med er? Själv är jag sjuk, tyvärr. Mår dåligt, men inte så dåligt att jag inte kan vara på MSP, hihihih! xD Har vart bortrest så har inte kunnat logga in på 2 dagar. Så nu får jag börja om på de awardet där man ska logga in 90 dagar i sträck från datorn. Segt... Just nu har jag ont i huvudet, det suger, speciellt på fredagar! Har skapat en NY gubbe idag på MSP, köpte VIP också hihih. Har alltså tre stycken gubbar på MSP nu, INGA fler!!! Mina gubbar är:

• Hello Kitty 33

• Aw3som3

• Ice Angel

Kan INTE ha fler vänner på Aw3som3 så fråga INTE om vi kan bli vänner! Adda gärna mig på Ice Angel och på Kitty, addar alla som frågar på dem!


 


Detta är Ice Angel, när jag skapade henne.


 


xD


 


Detta är Ice Angel NU! Tycker hon är cool!


 


Min tema-look, ganska nöjd.


 


Min tema-look på Aw3som3, också ganska nöjd. Vad tycker ni om temat förresten? Jag tycker det verkar ganska kul, har ännu inte läst vad det handlar om men kläderna är fina, men animeringarna var inte så kul, vissa var väl ok, men det finns ju roligare heheh.


 


Har gjort denna AB påAw3som3 för två månader sedan ungefär, läs den! Jag tycker den är viktig och den är ganska nyttig också, tycker att kläderna nu för tiden är lite väl "glitterkryddade"...


Hoppas alla har en riktigt skön helg nu, det ska jag har iallafall!

Puss Kitty

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards