hellokitty33

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 5 september 2013 15:52

Hej... Är inte sugen på att blogga. Är sjuk. Ska gå till skolan imorgon, det är helg sen och då blir det massor av MSP! Ni får gärna ge autos till min andra gubbe som heter Aw3som3. Levlar snart på henne. Alla mina MSP-gubbar är:

• Hello Kitty 33

• Aw3som3

Har bara två stycken. Tack för all fame ni ger mig på båda gubbarna!

Nu blir det rätt mkt bilder, enjoy!


 


Blev nöjd med denna look. Ursäkta att jag aldrig redigerar mina bilder. Varför titta på en bild som inte är äkta? Redigering gör bilderna finare, men även falskare.


 


Köpte denna sötnosen igår. Kanske redan berättat det, minns inte.


 


Det är ju torsdag idag, nytt tema alltså! Tycker att det var sådär, jag fattar inte så mycket av temat. Men det fanns roliga munnar hahah!


 


Här är jag och en av de tre "fina" munnarna jag köpte. Fast egentligen är de ganska fina, men kanske lite för stora! Vad tycker ni?


 


Det var svårt att göra en tema-look för kläderna var inte fina. Tycker jag. Alla har olika smak ju. Men jag har tema-mun och tema-hår iallafall.


 


På nära håll ser munnarns fail ut. Men detta är de tre munnar jag köpte.


 


Sen finns ju MSP-tidningen ute! Jag måste ha den! Jag vet också ett ställe där den alltid finns heheh. Den är säkert bra. När jag köpt och läst den så lovar jag att recensera den på bloggen!


 


Ikväll ska jag boosta och då smäller det! Level 16, here I come!


Det var allt för idag. Tror inte jag bloggar mer, har läxor att göra. Vi får väl se. Ha en fin dag.

Av Hello Kitty 33 - 5 september 2013 01:10

Idag var jag i skolan igen. Matte hela dagen. Tråk. Hann inte med att levla på MSP idag, hann knappt vara inne på grund av att jag var tvungen att jobba sju sidor i matteboken. Är helt slut nu, ha en god natt!


 


Vill verkligen ha detta, tänk vad mkt SC och diamonds man skulle få! Någon som har/ska köpa/köpt?


 


Tog bara en bild... Känner mig vit idag. Som snö. Tror det snart kommer börja snöa där jag bor, det var iskallt imorse.


xoxo Kitty

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards