hellokitty33

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 14 september 2013 19:51

Hej alla underbara! Nu sitter jag här, i mitt mörka rum och bloggar. Har haft ont i huvudet idag med, börjar bli ganska trött på det nu. Inatt väntas MSP, så chill! Har ju börjat med en NY serie, tyvärr verkar ingen vilja se den... :( Den heter "Love Trouble xoxo". Jag ska göra del 2 senare ikväll, lovar.


 


Här är en bild grån gallerian igår, träffade på några goa' vänner, bl.a Cindy, och min fina vän ESTRELL99. Fick även nya vänner, minns dock inte deras namn.


 


Köpte denna lurvtussen innan hahahah! xD


 


Här är dagens plagg, samma rosa som läpparna.


 


MSP har ändrat bakgrund IGEN, det verkar vara deras nya tradition ju. Tycker inte om när de ändrar, kan det inte bara vara den vanliga...?


 


Plz om du läser detta, se min film då.


 


Har gjort en ny AB, gilla den gärna. En del nyttiga ord. Btw tack så mkt för att ni gillade min andra AB "Stjärn-Boonie", den kom till HS! 192 likes i nuläget, fler blir det hoppas jag!


 


Bilden är några timmar gammal, men jag har tjänat ganska mkt SC tycker jag!


Ha det bra, Kitty.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards