hellokitty33

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Hello Kitty 33 - 6 september 2013 20:02

Hej alla, för tredje gången! Nu har jag boostat, jag tjänade cirka 50.000 fame, inte mitt rekord, med det är ju mkt fame! Satsar på att komma till level 17 senast söndag 23:59! Då krävs det cirka 650.000 fame till! Men jag ska boosta många gånger inatt. Ja, jag har då valt Dagens MovieStar... Och det blev ESTRELL99! Esrell har hjälpt mig mkt under boostern, men hon är även en underbar vän. Jag pratade med henne igår för första gången, tror jag. Hon verkar vara egen, mkt speciell och en person man vill lära känna bättre. Grattis Estrell! Heheh!


 


Här är ESTRELL99 om ni inte redan visste det. Ni känner säkert igen henne. Kram kompis!


 


Här är en bild som jag tog under boostern. Jag såg mina KFS med extragubbar.


 


Detta är en liten del av all fame jag fick under boostern.


 


Detta är min gubbe, jag tycker att alla moviestar's är vackra när de blundar. Titta hur fina fransarna blir! Ok, ska inte börja snacka smink nu! xD


Ja, det var allt för denna gång. Jag slår vad om att jag kommer blogga mera idag. Hahah puss!

// Kitty


PS - Har ändrat namn på instagram! Namnet är nu - @thetypicalmsp

FÖLJ! Kommer lägga upp bilder på saker som är typiskt MSP, men även på mitt MSP-liv.

Av Hello Kitty 33 - 6 september 2013 18:24

Hey igen alla bloggläsare! Jag orkar inte spela MSP just nu så jag tänkte göra ett inlägg... Kommer inte på något att skriva just nu, men jag lägger upp lite bilder och skriver lite om dem!


 


Just nu lyssnar jag på denna låten. Den är så söt heheh, gulliga ekorrar. Juste, jag vill ha låttips! Har spelat sönder alla låtar jag gillar. Inte alls bra. Så kommentera gärna eller skicka ett mejl till mig på MSP [Hello Kitty 33] om du har en bra låt att rekommendera. Tack isåfall, du räddar min helg!


 


Tycker denna look var ful men samtidigt söt. Ser ut som en nerd, med hjärnskador, men även som en ful kvinna som försöker stylea sig. NO HATE åt det jag skrev, det skulle inte vara elakt!


 


Ni får mer än gärna adda mig som vän på MSP, jag kan ha långt mer vänner än vad jag redan har.


 


Blev kär i min gubbe efter jag köpt denna look... Visst är den ursnygg! Även fast jag hatar glitter så var det snyggt nu! Fick inspiration av ESTRELL99, hon har ungefär sådan stil. Hoppas ni gillar looken, jag tror jag ska göra mer sådana look's. Kommer aldrig vilja byta kläder nu heheh!


 


Nu har jag ätit pizza btw. Gott som f'n ju! Namnam!


 


Detta är bara en random bild på min MSP-gubbe osv. Btw, jag tror jag kommer börja med DAGENS MOVIESTAR! Det låter väl kul? Det kommer inte bli något stort, jag väljer bara ut en snäll person och lägger upp en bild på personens moviestar. Skriver några söta rader om personen. Det blir kul ju! xD


 


Vad tycker ni om palmbladen som sticker ut? Jag tycker det är ganska fint, men har faktiskt aldrig direkt lagt märke till dem. Men om du vill slippa dem får du skaffa diamant-profil! xD


Nu har jag nog inget mer att säga... Bloggar senare idag, det är ju helg så kommer spamma bloggen, hoppas du hinner läsa, annars missar du nåt kul! xD

xoxo Kitty


PS - Jag börjar med Dagens MovieStar ikväll!

Av Hello Kitty 33 - 6 september 2013 16:09

Hej alla glada! Jag hoppas att alla är lika taggade som jag inför helgen! Det är ju underbart skönt. Vad gör ni? Månag av er är säkert med kompisar, men inte jag! Jag har handlat mat åt mig själv, köpte bland annat fem stycken Billy's Pan Pizzor! Mums! Ska snart gå och värma upp en eller två. Ni ska få lite bilder.


 


Tack för level 16! Extra tack till dig Rödis!


 


Mmh Pan Pizza...!


 


Igår stannade MSP såhär. Så jag var tvungen att relogga. Japp, vad kan man förvänta sig efter miljontals uppdateringar?


 


NYA KFS, se gärna!


 


Tittar på ALLA filmer som JAG är med i! Så missa inte att ha med mig. Jag addar nya vänner, i alla levlar!


 


Denna låt är grymm. Så fin.


 


Mums, gott va? Jag tog bilden från google. Hoppas ni har en skön fredag, det kommer iallafall jag ha! Vi hörs senare.

xoxo Kitty

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards