hellokitty33

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

God Natt? Eller Ond Natt? xD

Av Hello Kitty 33 - 18 september 2013 00:07

Nu har det gått två hela dagar sedan jag bloggade senast! Hur mår alla? Jag mår bra, fast ändå inte. Skolan gör allt tråkigt, sen har jag mkt läxor, men MSP går ALLTID i första hand. Helt fel inställning! xD KLockan är 10 över 12 och jag borde sova. MEN...! Imorn har jag en fruktansvärd letion på två långa timmar... Vill verkligen INTE! Och som dom säger "Desto snabbare du somnar, desto snabbare blir det morgon." Vill ju inte att det ska bli morgon. Nog om mina problem! xD Halva veckan har snart gått, wow vad fort det har gått! Överlycklig här. Snart torsdag, imorn, hahah! Nytt tema då, undrar vad det kan bli? Jag gillar detta tema vi har nu, kläderna är fina ju!


 


Här skulle jag bara visa min kompis Nymphaea att det var hon som visas på förstasidan! Till dig Nymphaea, hoppas att du läser och ser! :*


 


Här är en bild från igår i gallen, med Kewin... och Justin.Bieber Schysta dudes! Sen kom en av mina vänner (visste inte att jag var vän med henne) och började säga elaka saker till oss. Hon sa bland annat att jag var vindögd (tittar i kors) för att jag har vita ögon. Ärligt kändes det inte så kul. Är nöjd med mina ögon, tycker de är fina och unika.


 


NATTENS MOVIESTAR! Hahah det är ju natt så varför inte kalla det "Nattens" då? xD Justin.Bieber är en jättefin vän som jag träffade igår. Grattis fina vän! :*


 


En lila look. Min boonie är söt.


 


Ett stort lagg...


 


Fick relogga. That's life.


 


En bild från ikväll, inte lika trevligt som igår. Hade ingen att prata med direkt... Jag frågade om de som är med på bilden ville ha kaffe. Men nej, jag fick dricka allt själv. Hahah är trött nu...


 


~ Last Picture ~ För inatt. Det laggade när jag skulle ladda upp den. Nu ska jag sova iaf. Juste... Jag orkar knappt fortsätta på mina två serier, en avbröt jag, hahah. Ska försöka fortsätta med "Love Trouble" men ingen ser ju. Har en spännande idé ukno' hahah! xD

Sov Gott Babez.

// Hello Kitty 33

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Hello Kitty 33 - 4 oktober 2013 00:28

Tjenare alla, hur är läget? Snett? xD Hah hur mår alla läsare? Jag lyssnar på Transformer, den är as grym, iaf två dar' till, jag kommer spela den tills jag tröttnat! Idag kom ett nytt tema på MSP, det var väl ok...       Vad tycker ni? Som...

Av Hello Kitty 33 - 27 september 2013 16:17

ÄNTLIGEN! Fredag!!! Har studiedag på måndag, alltså en extra dag! :D Igår kom ett nytt tema, roligt, men fina kläder och bakgrunder/bakgrund! Dock var inte animeringarna så roliga.        Denna bild är från igår kväll. Jag ser inte ut så läng...

Av Hello Kitty 33 - 24 september 2013 08:27

Godmorgon... Är sjukt trött. Har prov snart och måste plugga inför det. Kanske ska vara hemma idag, mår inte så bra. Men... Borde kämpa mig upp ur sängen sen dra till skolan! xD       MSP uppdaterades igår. Det laggade sååå mkt så jag kunde...

Av Hello Kitty 33 - 21 september 2013 10:53

Tja alla solstrålar! Detta är mitt första inlägg på DAGEN på väldigt lång tid, två veckor, I think. Vad kan man göra denna fina lördagsmorgon? Jag föredrar MSP. Men just nu var det ganska drygt på MSP, mkt lagg och ingen att chatta med. Ikväll kommer...

Av Hello Kitty 33 - 20 september 2013 00:03

Japp, rubriken talar! Jag har köpt extra Diamonds och SC! Glad för det! Nu kan jag boosta igen, yoh! Rikast också heheh! Naj det var ett skämt! xD Tyvärr blev detta är nattinlägg också. Uppz. Idag har ett nytt tema kommit! Jag, personligen tycker int...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards