hellokitty33

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Hello Kitty 33 - 4 oktober 2013 00:28

Tjenare alla, hur är läget? Snett? xD Hah hur mår alla läsare? Jag lyssnar på Transformer, den är as grym, iaf två dar' till, jag kommer spela den tills jag tröttnat! Idag kom ett nytt tema på MSP, det var väl ok...


 


Vad tycker ni? Som sagt, jag tycker sådär... Inga roliga animeringar.


 


Gilla gärna min NYA AB! Den är ganska kul och blev ok nöjd med den. Inte så rolig bakgrund och lite slarvig, men det hoppas jag inte att ni märker!   


 


Jag har bytt face hur mkt som helst sen sist, såg t ex ut såhär. Sen bytte jag till gröna ögon och annat läppstift. Nu är jag dock den vanliga gamla Kitty!


 


^^ DAGENS MOVIESTAR ^^
Hon gav mig denna utan att vi kände varandra eller hade chattat! Det är en riktig go'bit så ge henne autos eller hälsningar eller både och! xD Tack så mkt :*


 


Här är jag nu!


 


SE MIN FILM! Plz.


 


Köpte mina sötisar av Sara185 (tror jag hon hette) för 10 hälsningar! Onödigt men YOLO, jag fick nerds före Rödiz iaf, han har letat i 8 månader hahahah! xD


 


Detta vill jag ha, men är dick för snål hahah! Där hade jag bytt hufärg också, ahg måste börja tänka på min MSP-ekonomi! xD


Kommer inte blogga så ofta men nån eller några gånger i veckan! Glöm inte kolla in bloggen varje dag, vem vet när blogglusten kommer? :)

xoxo Kitty   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards